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SOLDE

M6 Driver

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UGS DW-AL197
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Caractéristiques

M6 DRIVER

SPEED INJECTED POUR UNE TOLÉRANCE MAXIMALE

DYNAMISÉ AVEC LE SPEED INJECTED TWIST FACE
La tête de chaque bois 1 M6 a été calibrée individuellement pour atteindre la limite maximale légale de vitesse de balle. Que ce soit lors d’un championnat de votre club ou une partie de fin de semaine, vous jouerez avec un bois 1 conçu pour améliorer la vitesse de chaque joueur.

SPEED INJECTEDᵐᶜ

  • Chaque tête est testée et injectée avec de la résine de mise au point pour optimiser le COR sur toute la face
  • Le processus Speed Injection est conçu pour maximiser la vitesse et la distance de la balle avec le bois 1 M6 afin d’obtenir une performance égale ou proche de la limite légale
  • L’injection n’est pas requise pour environ 0,3 % des têtes

 

TWIST FACEᵐᶜ

• Une courbure révolutionnaire de la nouvelle face avec un angle de face correctif pour les coups décentrés, conçu de façon à réduire l’effet latéral et à produire des coups plus droits

• La technologie Twist Face fournit un plus grand angle d’ouverture en haut de pointe et plus petit en bas de talon pour produire des effets plus réguliers aux endroits où bien des golfeurs manquent leur coup

 CONCEPTION DE LA SEMELLE AÉRODYNAMIQUE EN CARBONE AVEC « GÉNÉRATEUR D’INERTIE »

• Forme aérodynamique élégante conçue pour fournir une vitesse de tête de bâton plus élevée pour une plus grande distance

• Le générateur d’inertie emmagasine 46 g de poids au bas et à l’arrière pour une tolérance maximale

 • La quantité de carbone 54 % supérieure à celle du M4 permet de mettre plus de poids dans le « générateur d’inertie »

HAMMERHEAD 2,0

• La nouvelle fente Hammerhead plus flexible fonctionne en conjonction avec le Speed Injected Twist Face pour offrir une plus grande zone de frappe et préserver la vitesse de la balle sur les frappes excentrées

« La technologie Speed Injected Twist Face offre un ensemble de performances à la fois puissantes et précises dans le nouveau bois 1 M6 Driver. Lorsque vous combinez cela avec une vitesse accrue à la tête de bâton grâce à une aérodynamique avancée, vous obtenez un bois 1 complet qui tient ses promesses dans tous les domaines. »

                           – Brian Bazzel | Vice-président, création des produits

TÊTE ANGLE D’OUVERTURE DE LA FACE MAIN ANGLE D’INCLINAISON DU MANCHE VOLUME LONGUEUR POIDS D’ÉLAN
M6 DRIVER 9 ° Droitier / Gaucher 56 ° - 60 ° 460 cc 45,75 po D3
M6 DRIVER 10,5 ° Droitier / Gaucher 56 ° - 60 ° 460 cc 45,75 po D3
M6 DRIVER 12 ° Droitier 56 ° - 60 ° 460 cc 45,75 po D3
Orange Fujikura Atmos 5
Orange Fujikura Atmos 5
FlexibilitéPoidsTorqueTaille de l’extrémitéLancementEffet
P55 g5,10,335MOYEN-HAUTMOYEN
D54 g5,20,335MOYEN-HAUTMOYEN-HAUT
A53 g5,40,335ÉLEVÉMOYEN-HAUT
Noir Fujikura Atmos 6
Noir Fujikura Atmos 6
FlexibilitéPoidsTorqueTaille de l’extrémitéLancementEFFET
X67 g4,20,335MOYENMOYEN
P66 g4,20,335FAIBLE-MOYENBAS
D65 g4,20,335FAIBLE-MOYENBAS
TM DUAL FEEL
TM DUAL FEEL
ModèleCouleurTaillePoidsTypeTaille de l’arrièreSensations
DUAL FEELNOIR/ORANGE SANGUINESTANDARD47 gRond0,600TEXTURÉ
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137 Commentaire(s)

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4.7 OUT Of 5 AVERAGE RATING  ∣  26% would recommend.
5.0 5 alpharetta, ga
Quality:
Twist face technology is great

I love this driver, furthest and straightest I have ever hit a driver. In fact I am looking for another one if something ever happens to this one. I know it's all about the shaft but the head on this one is pretty darn good.

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1.0 5 Los Angeles, California
Quality:
Good driver but doesnÂ’t last.

I bought this maybe a year ago and the fiberglass on the bottom is cracking. It makes a sound now. I like the look and it felt good for the first few months but didnÂ’t last.

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3.0 5 Chicago, IL
Quality:
Has Anyone Else Experience Breaking Shaft?

I bought this driver last year. I am working thru my 3rd shaft replacement. After reading the reviews this doesnÂ’t seem to be a problem unique to me. Not sure if I would buy a Taylormade driver again.

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1.0 5 Hanford, CA
Quality:
Bad, dented!

I have had the driver less than 5 months! Took a practice swing and barely made contact with the ball and now the driver has a dent. Just incredible that it would happen in such a scenario! I can't believe it!

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5.0 5 Tucson Arizona
Quality:
Worth Every Penny!

Recently switched from the r11s to the M6 9 degree with the project x evenflow 45 g stiff shaft. OMG the results are amazing so much more consistent off the tee and carrying 290-300 distance. The shaft is supposed to be on the draw type M6 but it works wonders for me on the reg M6 head. Normally shoot 80-85 no bs very first round with this driver I shot a 76 new personal best. No more spraying the driver and can swing like Bryson every hit with confidence.

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5.0 5 DFW, TX
Quality:
My best driver ever

My first M6 driver I ordered with the M5's stock Tensei CK 60 Orange shaft. I butt cut the shaft 1/2" short to play at 45-1/4" and replaced the stock 3.5g head weight with a 9g head weight to maintain the D3 swing weight. I had my perfect driver for a year. With some misgivings, I traded in the M6 driver for the latest driver model. Big mistake. Traded in the new driver and bought another M6 driver. Fortunately, I had kept the CK 60 Orange shaft from my first M6 driver and I just needed to purchase another 9g head weight to recreate my favorite driver ever. Lesson learned: Don't fix what's not broken.

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5.0 5 Garden Grove, CA and Baguio City, Philippines
Quality:
Great driver and Affordable Price

I usually upgrade my drivers to the previous model when TaylorMade comes up with a new one which is the SIM. Hence IÂ’ve bought the M6 now a few weeks ago. I like the looks of this driver when I stand over my tee shot. The aerodynamic design underneath the club head really speeds up my downswing. IÂ’m hitting my drives straighter and another 15-20 yards farther. I also like the sound of a nice solid contact compared to my M4 that I traded in. The injected twist face really makes a difference.

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1.0 5 Colorado
Quality:
2 days at range

Bought this 2 days ago and took it to range both days and second day about 20 balls and broke the shaft.apparently not a one time incident from other things IÂ’ve read.

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5.0 5 South Central PA
Quality:
Switched from Titleist

Getting back into the game after a 4 year layoff. Was struggling with my Titleist driver that IÂ’d had for 7 or 8 years. The M6 is fantastic. Hits the ball high and straight. HavenÂ’t messed with the hosel yet but donÂ’t think IÂ’ll need to. So good I also bought the 3 wood and 2 hybrids. Really happy with this driver!

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5.0 5
Quality:

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